avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

szukając słońca

Niedziela, 13 stycznia 2013 · dodano: 13.01.2013 | Komentarze 2

Szaro, ale zdecydowanie widniej, niż wczoraj. Ta odrobina światła zadecydowała o wysunięciu nosa za drzwi wejściowo-wyjściowe i stwierdzeniu - jedziemy!

W drodze do Borgosesii ucieszyliśmy oczy zamazanym nieco, ale jednak, widokiem gór. Na moment pojawiły się na asfalcie nasze cienie (ach, jak miło).
Zajrzeliśmy na krótki spacer do parku, który gościnnie uraczył nas liśćmi laurowymi, w zasadzie to sami się uraczyliśmy.

Viracocha zaopatruje naszą kuchnię w liście laurowe

rzeka Sesia

Potem hop na siodła, kierunek - bar na głównym placu, cel - strategiczne cappuccino i zdecydowanym tempem powrót do domu.

Ancorek
| 17:20 środa, 6 marca 2013 | linkuj Małą sadzonkę lauru mamy od niedawna w ogródku :)
Jeśli tylko się przyjmie i ciut rozrośnie, wyślę Ci parę bobków :)
lea
| 12:58 środa, 6 marca 2013 | linkuj Przepięknie się prezentujesz na pierwszej fotce!! :)
Swoją drogą - chyba nigdy nie widziałam świeżych liści laurowych (jak je moja Mama nazywa - liście bobkowe - zdecydowanie niesmacznie mi się jej wersja kojarzy:))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz