avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

po 6 nowych gmin

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 02.06.2013 | Komentarze 4

Ta "szósteczka" nie była zbyt odległa od domu, za to bogata w podjazdy, zjazdy i ładne widoki.

Pierwsza z sześciu :)

Pokojowe murales zrealizowane przez studentów ASP z Turynu

Po drodze

Zjazd do Curino (ostatnia z sześciu gmin)

Curino

Powrót z gór do ryżowej rzeczywistości

lea
| 05:42 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Kiedyś będę musiała się wybrać do mojej ciotki do Zurychu. Po kilkudniowych odwiedzinach zapakowałabym trochę gratów i w 2 dni dojechał Was odwiedzić. Nawet jakbym miała nocować później na trawie przed domem - plan wart realizacji :)
Viracocha
| 21:20 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj A co czołg na dworze ma wspólnego z pokojem? ;)
Ancorek
| 20:43 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Mamy tu sporo urozmaicenia od Krainy Tysiąca Pól Ryżowych po Krainę Tysiąca Gór :)
panther
| 14:42 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Krajobrazy piękne :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza