avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

ryżowa runda z mężem

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 04.05.2013 | Komentarze 3

Sporą część dnia poświęciłam na zakupy, co mąż sprytnie wykorzystał i poszedł sobie na rower. Pod wieczór wyjechaliśmy razem na tradycyjny objazd ryżowisk. Przemiła temperatura, czaple szare brodzą po częściowo zalanych już polach, ptaszyny wszelakie trele odprawiają. Jaki fajny czas.

lea
| 20:06 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Czyli po prostu - żyć, nie umierać :)
U nas w upały końskie muchy w lesie tak dają popalić, że aż się wyć chce czasami ze złości.
Oby w tym roku ciężka, długa i wyczerpująca zima te dziady zmroziła na dobre.
Ancorek
| 20:02 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Robactwo włoskie już się wykluło, choć nie w takiej ilości jak rok temu, kiedy to przez 2 tygodnie jakaś "szarańcza drobno-muszkowa" oblepiała koszulki, ręce, nogi, nie wspominając o twarzy... nie można było pogadać sobie, no chyba, że ktoś muszkożerny :)
Dla mnie obecne temperatury są idealne - nie zimno, a i pot strumieniami się nie leje.
Wokół soczysta zieleń i dużo zapachów w powietrzu.
lea
| 18:10 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Czas cudny, bo, przynajmniej u nas, jeszcze żadnego robactwa nie ma. No może jest ciut, ale to takie ciut niewkurzające. Z początkiem lata to się dopiero zacznie dziać :O

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa opnal