avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

Blitzkrieg

Sobota, 1 września 2012 · dodano: 01.09.2012 | Komentarze 3

Gen.Viracocha zarządził późnym popołudniem błyskawiczny atak na Varallo, na co kapral Ancorek mógł tylko odpowiedzieć tak jest panie Generale.
Mały nasz oddział ruszył niezwłocznie w kierunku północnym, przemknąwszy przez Borgosesię do Varallo tak szybko, jak tylko się dało. W mieścinie nie zabawiliśmy zbyt długo. Przeprowadziliśmy jedynie szybkie rozpoznanie w sklepie z herbatami, z którego wyszliśmy z 4 nowymi łupami. Błyskawiczny powrót do Gattinary zarządził tym razem kapral Ancorek, widząc, do jakiego natarcia przygotowują się chmury. Na odcinku od 45km do 63km oberwaliśmy. Teraz suszymy bojowe skarpety, kto wie, może jutro następny rozkaz nadejdzie...

Stacja kolejowa w Varallo

Za wzgórzami podstępny wróg się czai

i po 15 min zmienia kolor nieba na deszczowy

Zostawiamy za plecami Varallo, zaraz nastąpi uderzenie godz.19:50

Sojusznicza tęcza dodaje animuszu

20:00 atak nastąpił, ostatnie zdjęcie

lea
| 08:48 środa, 12 września 2012 | linkuj I dodać muszę, że bardzo mi się podoba opis wycieczki :)
Ancorek
| 10:27 środa, 5 września 2012 | linkuj Było czadersko, nam na głowy już padało, a za plecami zostawialiśmy takie widowisko!
lea
| 19:35 wtorek, 4 września 2012 | linkuj O żesz Ty! Nawet jak dostajecie w dupsko to pięknie to wygląda :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nyidr