avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

porcelanowe piękności

Sobota, 11 sierpnia 2012 · dodano: 11.08.2012 | Komentarze 5

Kolejny upalny dzień, zero energii do 15.00 - senność i ciężkie cielsko.
Po 16.00 temp spadła do 31st i ruszyliśmy spacerowym tempem do Varallo.
Ostatnimi czasy bardzo często tam wpadamy. Dziś był powód, nie byle jaki, odkryliśmy w Varallo sklep z herbatami, czajniczkami, filiżankami i skusiliśmy się na zakup małego zestawu. Radość ogromna, bo Italia to kraj, w którym nie pija się wiele herbaty, więc i sklepów tego typu w naszym regionie jest bardzo mało, a my dobrą herbatką lubimy się delektować.
Wróciliśmy spokojnym tempem, by nie potłuc naszych porcelanowych piękności.

Varallo wita nas trzeci raz w tym miesiącu :)

Ciepło, ciepło...

gorąco! hurrra - o taki sklep chodziło

Zakup dokonany - sklep zamknięty o 19.30

Viracocha pozazdrościł mi nietypowego transportu w kuferku, dziś to on wiózł czajniczek

Chwila odpoczynku na mostku przed Borgosesią

Pod wieczór pokazało się parę chmurek

jeremiks
| 19:29 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Tutaj się nie kłócimy... proszę zachowywać się kulturalnie :))) Fajniasto tam macie, a czajnik też wymiata :)) Pozdro w Polski
Viracocha
| 17:41 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj To moja linia obrony, w odpowiedzi na kompromitujące dowody ;)
Ancorek
| 05:31 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Wypiera się swojego roweru, swojej torby i czajniczka - potrójny, ciężki grzech!
Viracocha
| 21:53 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Aha, i jeszcze miałbym małą prośbę. Nie przechylaj mi kadrów, proszę. :P
| 21:49 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Widzę pewne przekłamania:
1. Torba nie moja, rower też, ani tym bardziej czajnik. Przecież bym nie woził czajnika na rowerze...
2. Wiem, że to trochę dziwne, ale chmury były dziś na wodzie, nie na niebie. Mam to udokumentowane fotograficznie
tutaj.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini