avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

ma być super, a nie jakoś

Wtorek, 7 sierpnia 2012 · dodano: 07.08.2012 | Komentarze 3

No właśnie, a ja nietryb (przyznaję się) jakoś jeździłam w niezbyt wygodnej dla pleców pozycji, bo jakoś się "dopasowałam" do roweru. Wyciągnięta jak struna.
Wczoraj mąż namówił mnie na kupno mostka regulowanego, który szybciutko zamontował. Kiera się podniosła i zbliżyła do siodełka. Dziś po pracy testowałam nowe ustawienie. Pierwsze wrażenie - rower krótszy i wyższy, w czasie jazdy plecy zrelaksowane i bardziej wyprostowane, tak, tego właśnie chciały. Pozostało od nowa ustawić wszystkie bajery na kierownicy i gotowe. Testowa droga do Varallo szybko minęła na pogawędkach rowerowych i dokręcaniu śrubek.

Dokręcamy

Tak się teraz prezentuje kiera z mostkiem

a tak cały rowerek

Wesoła karuzela w Varallo

i spokojny plac

Po modyfikacjach z roweru górskiego zostały koła 26", rama i przełożenia. Czyli mam małego trekinga :-)

lea
| 19:34 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj No i pięknie! Na wiosnę mój Ulubiony Pan Serwisant wymienił mi mostek na znacznie krótszy i zmienił ustawienie siodełka (dosunął do przodu). Nie wiem jak mogłam jeździć na poprzednim ustawieniu :D
Ancorek
| 18:22 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj Jest o niebo lepiej, co prawda to tylko jedna testowa wycieczka, niezbyt długa. Chcę jeszcze zobaczyć jak będzie na wyjeździe całodniowym.
jeremiks
| 17:59 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj Mam nadzieję, że kręci się znacznie lepiej? Wygląda bardzo interesująco :)) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ejezd