avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

o poranku + Varallo wieczorem

Piątek, 3 sierpnia 2012 · dodano: 03.08.2012 | Komentarze 3

Piątek - piąty dzień pracy, upał jak cholera, a tu miły kop energii się objawił.
O poranku samotnie przejechałam 15 km na dobre przebudzenie. Po 19.00 (33 st) razem z mężem ruszyliśmy spokojnym tempem do Borgosesii, a że miło się jechało, postanowiliśmy kontynuować aż do Varallo. Powrót do domu tuż po północy (22 st).

Lodołamacze w Borgosesii

Varallo

Villa Virginia w Varallo

lea
| 19:30 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Kurde, co za upały! U nas teraz temperatury cudowne, okolice 20st z małym hakiem. Ten tydzień jeszcze ma być ładny i ciepły, nie wiem jak kolejne. Mogłoby się poutrzymywać jeszcze takie piękne późne lato. A z kasztanów liście już lecą na potęgę, jesień coraz bliżej..
Ancorek
| 21:02 sobota, 4 sierpnia 2012 | linkuj Pewnie, że fajnie. Widokowych tras w górach, nad morzem i wokół jezior sporo, urozmaicenie genialne, wszystko to dość blisko od Gattinary. Staramy się zobaczyć i zwiedzić ile tylko można, doceniamy możliwość bycia tu i teraz.
jeremiks
| 15:44 sobota, 4 sierpnia 2012 | linkuj Jeszcze raz napiszę: "fajnie tam macie"... Ładny dystans, kolejny konkretny wyjazd :))
pozdrawiam słoneczną Italię :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ohate