avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

wspinaczka w winnice

Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 03.05.2015 | Komentarze 2

Szaro i chłodno, deszcz wisi w chmurach. Postanowiłam urządzić sobie mały etap górski, czyli niedługą wycieczkę w winnice. Taka strategia miała dwa plusy: trzymałam się blisko domu i zziajałam się równo, co przy dzisiejszej, byle jakiej temperaturze, było mi na rękę. Do winnic wiedzie konkretny podjazd, który wytrzymałam do odcinka 16%. Zaraz po nim musiałam chwilę odpocząć, gdyż serce biło jak szalone. Po kilku minutach wyruszyłam na ostatni odcinek, ale ten 19% brutal mnie pokonał. Ostatecznie po 3 minutach pchania roweru znalazłam się na górze.

Widok z czuba pagóra na winnice

i na Gattinarę

To stąd rozchodzi się po miasteczku słodki zapach akacji

Nareszcie pojawiły się stoliki i zadbano o punkt widokowy