avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl

do Romagnano

Sobota, 12 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 1

Pogoda mocno niepewna, po niebie suną stada niosących deszcz chmur. Wg prognozy miało przylać o 12.00 (nie przylało), następnie o 15.00 (również nic, choć niebo ołowiane), potem około 18.00-20.00 (pogrzmiało i nic).
Wyjechałam tylko do Romagnano załatwić jeden element do kuchni i podobnie jak z deszczem nic z tego nie wyszło. O przepraszam, pokropiło 5 min. w drodze powrotnej.

Bianchi czeka na mnie pod sklepem

Nie ma słońca, na szczęście są słoneczniki

Tegoroczne lato rozczarowuje. Jest bardzo deszczowe, dla Włochów chłodne. Jest również dziwne z innego powodu - do tej pory nie wystąpiło zjawisko nazywane affa, czyli upał przy olbrzymiej wilgotności, który najczęściej trzymał 2-3 tygodnie, nie pozwalał spać, pracować i kazał poruszać się jak mucha w smole.