avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ancorek z miasteczka Gattinara. Mam przejechane 24310.11 kilometrów w tym 146.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Ancorek.bikestats.pl
  • Sprzęt Mój Czołg

pętla po pagórach

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 14.07.2012 | Komentarze 2

Wyjechałam około południa, bo sytuacja pogodowa zmieniała się dziś jak w kalejdoskopie. Po trzecim rozchmurzeniu się założyłam, że nie można przecież zmoknąć dwa dni pod rząd i popędziłam w pagóry.

Ancorek
| 21:54 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj W naszej pogodzie wkurzająca jest pewna obserwowana przez nas od dłuższego czasu "prawidłowość" - otóż od poniedziałku do piątku po południu jest stabilnie, bezchmurnie...piątkowy wieczór przynosi kilka chmurek, budzisz się w sobotę i widzisz stado chmur, podobnie w niedzielę, a w poniedziałek rano z okna w pracy widzisz słońce i błękit.
Czary mary.
lea
| 07:49 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj No to pogoda u Was podobna do naszej, tylko że u Was wciąż upalnie. U mnie na termometrze teraz 19 st C. Tragedii nie ma, ale do moich ulubionych okolic 27 C jeszcze trochę brakuje. No i chmury i opady wciąż i wciąż nam towarzyszą. No nic - lato w rozkwicie :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iewar